Ligang

donderdag 2 juli 2009

Laatste keer naar Den Haag....

Vandaag heb ik (Sonja) de visa en de statement of approval op gehaald in Den Haag. Ik was om 9:30 uur bij de chinese ambassade. Ik hoefde geen nummertje te trekken en mocht na een kwartiertje in de zon staan, naar binnen. Daar had ik heb geluk ;-) dat 2 chinese mannen gewoon voor me gingen staan, en in het chinees tegen me begonnen te praten. We hebben weliswaar een cursus Chinees voor Beginners liggen, echt ver zijn we daar nog niet mee. Wat ze precies zeiden, weet ik niet, maar ze drongen gewoon voor bij de balie.......


Maar goed......Om 10:15 uur stond ik weer buiten met de juiste stempel en de Visa.
Op de visa staat dat we voor 25 september China moeten zijn ingereisd.
Ik hoop dan eigenlijk al lang weer terug te zijn.


Nee, helaas we hebben nog steeds geen afreisdatum, ons geduld raakt nu wel een beetje op.


Omdat ik toch al zo snel weer buiten stond, ben ik toch maar even de bordjes Scheveningen-Bad gaan volgen........





Even met m'n voeten in het ijskoude water!!! En een kopje koffie op een terras. Ik ben niet echt een zon-zee-zand-type, dus ben na een uurtje weer naar huis gereden. Lekker thuis, onder het zonnescherm in de schaduw........

2 opmerkingen:

  1. ik hoop dat het héééél snel zover is dat jullie je kleine mannetje mogen ophalen!!!
    liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sander Weustink2 juli 2009 om 22:58

    Hey lieverds, kan niet wachten tot jullie weg gaan ...

    En dan weer terug komen met dat mooie mannetje van jullie.

    Liefs
    Sander

    BeantwoordenVerwijderen